اختراع مبتلا شدن آلزایمر آمریکایی بیماری

اختراع: مبتلا شدن آلزایمر آمریکایی بیماری پروتئین آلزایمر کلیدی آلزایمر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار پزشکی عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد, شاید منجر به کوری شود ، کاشت نگین در چشم

    خانمِ جوانی که می خواهد تحت عمل جراحی بینی قرار گیرد. در بدو ورود به اتاقِ عمل، تکنیسین بیهوشی و سیرکولر اتاق عمل ضمن مصاحبه جداگانه با بیمار از وی در خصوص همر

    عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد, شاید منجر به کوری شود ، کاشت نگین در چشم

    کاشت نگین در چشم؛ عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد/شاید منجر به کوری شود

    عبارات مهم : ايران

    خانمِ جوانی که می خواهد تحت عمل جراحی بینی قرار گیرد. در بدو ورود به اتاقِ عمل، تکنیسین بیهوشی و سیرکولر اتاق عمل ضمن مصاحبه جداگانه با بیمار از وی در خصوص همراه داشتن وسایل و اشیاع فلزی احتمالی مانند انگشتر، گوشواره و دستبند سؤال می کنند که بیمار به این سؤالات پاسخ منفی می دهد.

    عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد, شاید منجر به کوری شود ، کاشت نگین در چشم

    عمل جراحي انجام مي گيرد و جراح حين عمل از كوتر استفاده مي كند. در انتهاي عمل بعد از برداشتن چسب از روي پلك هاي وي، كادر درماني متوجه سوختگي شديد در عنبيه چشم وي مي شوند. شدت اين سوختگي به حدي است كه به رغم انجام تمامي درمان ها صورت گرفته در نهايت منجر به تخليه چشم اين دختر نگون بخت مي شود!

    در بررسي هاي به عمل آمده، كادر درماني متوجه مي شوند كه اين دختر جوان روي عنبيه خود يك نگين ستاره اي شكل كوچك با نشانه زيبايي كاشته بوده است كه فكر نمي كرده اين عنوان اهميتي داشته باشد، ولی همين امر منجر به بروز فاجعه اي بزرگ براي بيمار و كادر درماني شده است هست.

    خانمِ جوانی که می خواهد تحت عمل جراحی بینی قرار گیرد. در بدو ورود به اتاقِ عمل، تکنیسین بیهوشی و سیرکولر اتاق عمل ضمن مصاحبه جداگانه با بیمار از وی در خصوص همر

    چشمانش برق مي زند؛ اشتباه نكنيد اين برق حكايت برق خوشحالي نيست. برق غم هم نيست. اين برق برق نگين هايي است كه در چشمش كاشته شد تا بيشتر جلب توجه كند! درست در شرايطي كه هر روز خبرهاي تلخ و ناگواري به گوشمان مي رسد كه فقر و شرايط بد اقتصادي محور اصلي تمام آنهاست، شنيدن خبر رفتارهاي لاكچري برخي از افراد همچون كاشت نگين در چشم يا حتي عمل جراحي تغيير رنگ عنبيه چشم با مبالغ چندين ميليون توماني ماجراي دردناكي است كه بيش از پيش شكاف طبقاتي شكل گرفته در جامعه را به تصوير مي كشد. بگذريم از اينكه اين ماجرا براي برخي متقاضيان زيبايي خيلي گران تمام مي شود. نمونه اش همين زن جوان كه به خاطر وجود نگين فلزي در چشمش دچار سوختگي شده است و چشمانش را از دست داد.

    لاكچري فرزند پولدارها

    كاشت نگين در چشم چند سالي مي شود به مجموعه لاكچري هاي فرزند پولدارها افزوده شده است هست. اين نگين ها به شكل هايي همچون ستاره، ماه و قلب در بخش سفيدي چشم كاشته مي شوند و صاحب اين نگين ها وقتي چشم هايش را براي نگاه كردن به كناره ها مي چرخاند، نگين چشمش خودنمايي مي كند، ولی اگر شما هم مي خواهيد در چشمتان ستاره و ماه بكاريد يا حتي رنگ چشمتان را بدون استفاده از لنز و به طور دائمي عوض كنيد، مورد نیاز نيست راه دوري برويد در برخي از نام آشناترين مراكز چشم پزشكي شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هر دو عمل را برايتان انجام مي دهند. اعمالي كه فارغ از عوارض متعدد آن براي پزشكاني كه آن را انجام مي دهند، چندان هم سخت نيست و درآمد خوبي را عايد اين مراكز معروف مي كند.

    عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد, شاید منجر به کوری شود ، کاشت نگین در چشم

    همين حوالي

    چند سالي مي شود مراكز چشم پزشكي مجهزي از سوي بخش خصوصي در مناطق بالاي شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان البرز راه اندازي شده است هست. اين مراكز چشم پزشكي صرفنظر از خدمات دهي مناسب و واکنش‌ها خوبي كه در آنها با بيماران صورت مي گيرد، چندان هم كارنامه مثبتي ندارند. به طور نمونه همين چند سال پيش بود كه 21 چشم قرباني داروي تقلبي اوستيني شد كه در يكي از مراكز معروف و مجهز چشم پزشكي خصوصي پایتخت کشور عزیزمان ایران به چشم بيماران ديابتي تزريق شد، ولی حواشي اين مراكز درماني به همين جا ختم نمي شود و اين مراكز در كنار خدمات درماني به بيماران در كار تجارت زيبايي هم ورود يافته اند و رنگ چشم عوض مي كنند و نگين چشم مي كارند. كلينيك ها و بيمارستان هايي در همين حوالي و متعلق به افرادي كه مي شناسيمشان.

    عملي كه در امريكا انجام نمي شود

    خانمِ جوانی که می خواهد تحت عمل جراحی بینی قرار گیرد. در بدو ورود به اتاقِ عمل، تکنیسین بیهوشی و سیرکولر اتاق عمل ضمن مصاحبه جداگانه با بیمار از وی در خصوص همر

    دكتر بهرام عين اللهي، جراح و متخصص قرنيه چشم راجع به عمل كاشت نگين در چشم اينگونه توضيح مي دهد: اين كار مورد تأييد نيست و هيچ كجاي دنيا چنين عملي به لحاظ علمي مورد تأييد نيست. براي انجام هر عمل جراحي بايد استانداردهايي از سوي شرکت هاي رسمي همچون FDA امريكا و اروپا مورد تأييد قرار گرفته باشد، ولی جراحي هايي همچون تغيير رنگ چشم يا كاشت نگين در چشم هيچكدام تأييديه هاي FDA را ندارند و روش هاي خوبي نيستند.

    بنا به تأكيد وي نگين چشم به هر حال جسمي خارجي محسوب مي شود و مي تواند به سلامتي چشم آسيب برساند و حتي موجب عفونت شده است و منجر به تخليه چشم و نابينايي شود.

    عمل لاکچری که جهت دختران جوان تا 23میلیون تومان آب می خورد, شاید منجر به کوری شود ، کاشت نگین در چشم

    رئيس قطب چشم پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي راجع به عمل تغيير رنگ چشم هم مي گويد: در اين مورد نيز مقالات زيادي راجع به عوارض اين عمل به نگارش در آمده هست. به گفته وي در امريكا چنين عمل هايي انجام نمي شود و افرادي كه متقاضي تغيير رنگ چشم يا كاشت نگين در چشمشان باشند بايد براي انجام اين عمل ها به كلمبيا و ديگر كشورهاي امريكاي جنوبي بروند، ولی اين افراد وقتي باز مي گردند با عوارض متعددي مواجه مي شوند كه مهم ترين آنها چسبندگي چشم و بيماري آب سياه هست. وي تأكيد مي كند: هيچكدام از اين عمل ها كاربرد درماني ندارد و تنها جنبه زيبايي دارند.

    دكتر هاشمي، چشم پزشك ديگري است كه راجع به نگين چشم مي گويد: دو نوع نگين چشم داريم يكي كه در سفيدي چشم مي كارند و خطري ندارد و يك نوع نگين كه در داخل خود چشم مي كارند كه كار بسيار خطرناكي است و مي تواند دردسرساز شود. وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين نگين در ايران هم كاشته مي شود يا خير ؟ مي گويد: بله، عمل سختي نيست و در ايران هم انجام مي شود، ولی هر پزشكي اين كار را انجام نمي دهند.

    7 تا 23 ميليون براي كوري!

    عملي كه در امريكا انجام نمي شود، ولی در ايران انجام مي شود؛ هزينه انجام عمل كاشت نگين در چشم چيزي حدود 7 ميليون تومان و عمل جراحي تغيير رنگ چشم حول و حوش 23ميليون تومان هست. اين عمل ها چندان متقاضي ندارند، چون گران و خطرناكند، ولی اصلي ترين سؤال در برابر اين ماجرا چرايي انجام چنين عمل هاي خطرناكي در ايران هست. آيا پزشكاني كه در مراكز رسمي و كلينيك هاي خصوصي مشهور شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران عمل جراحي تغيير رنگ چشم يا كاشت نگين را انجام مي دهند

    روزنامه جوان

    واژه های کلیدی: ايران | جراحي | عمل جراحي | اخبار پزشکی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار