اختراع مبتلا شدن آلزایمر آمریکایی بیماری

اختراع: مبتلا شدن آلزایمر آمریکایی بیماری پروتئین آلزایمر کلیدی آلزایمر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند/ فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست ، عراقچی

    عراقچی در تشریح روند گفت‌وگوهای امروز با اتحادیه اروپا گفت: طرف اروپایی اعلام کرد که برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند و آن را از هر عنوان دیگری کاملا جدا می‌د

    اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند/ فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست ، عراقچی

    عراقچی: اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی داند/فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست

    عبارات مهم : اروپا

    عراقچی در تشریح روند گفت وگوهای امروز با اتحادیه اروپا گفت: طرف اروپایی اعلام کرد که برجام را قابل مذاکره مجدد نمی داند و آن را از هر عنوان دیگری کاملا جدا می دانند و بار دیگر بر پایبندی همه طرف ها به این توافق تأکید کردند.

    به گزارش اعتمادآنلاین، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در گفت و گو با «رادیو اقتصاد» به تشریح سومین دور از گفت و گوهای عالی رتبه بین کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا و شرح این نشست که امروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، پرداخت.

    اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند/ فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست ، عراقچی

    وی در پاسخ به سوالی راجع به چند و چون برگزاری این گفت و گوها بین کشور عزیزمان ایران و اروپا گفت : در جریان سفر فدریکا موگرینی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به پایتخت کشور عزیزمان ایران در بهار 1395 دو طرف به بیانیه مشترکی رسیدند که به دستور العملی جهت گفت و گوهای کشور عزیزمان ایران و اروپا تبدیل شد. این بیانیه راجع به همکاری های همه جانبه بین کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا بود. دور دوم این گفت و گوها در آبان سال گذشته بود . این گفت وگوها مباحث بسیار متنوع و جامعی را در برمی گیرد. این مباحث مشمول بر پرسشها سیاسی ، مشورت راجع به پرسشها منطقه ای ، همکاری های اقتصادی در حوزه های متفاوت به خاص انرژی هسته ای ، انرژی های تجدید پذیر ، نفت و گاز، همکاری در حوزه های تجاری ،حمل و نقل ، محیط زیست ، مهاجرت، مواد مخدر، آموزش، تحقیقات ، همکاری های علمی و گفت و گوهای حقوق بشری می شود.

    عراقچی با اشاره به اینکه در این قالب گفت و گوهای جامع در همه حوزه ها بین کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا صورت می گیرد، گفت: ما امروز از صبح تا ساعت سه بعد ازظهر مشغول این دور از گفت وگوهای عالی رتبه بودیم. از طرف کشور عزیزمان ایران از دستگاه ها و وزارتخانه های متفاوت در این گفت و گوها حضور داشتند و از طرف اروپایی نیز حدود 20 نفر از مقام های اتحادیه اروپا و نهادهای متفاوت این اتحادیه حضور داشتند. گفت و گوهای بسیار جامعی صورت گرفت .

    عراقچی در تشریح روند گفت‌وگوهای امروز با اتحادیه اروپا گفت: طرف اروپایی اعلام کرد که برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند و آن را از هر عنوان دیگری کاملا جدا می‌د

    *به دستور کاری جهت روابط دوجانبه رسیدیم

    معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه راجع به اهداف کشور عزیزمان ایران و اروپا از این گفت و گوها گفت: نشانه نخست ما میل به تفاهم و رسیدن به درک متقابل از مواضع یکدیگر هست. دومین نشانه ما ترغیب و توسعه همکاری های فیمابین در همه حوزه های یکسان هست. دو دور پیشین گفت و گوها و گفت و گوهای امروز در تامین این دو نشانه بسیار موفق بوده است . ما موفق شدیم بر روی ایده ها و زمینه های متفاوت جهت همکاری گفت و گو کنیم و نظرات خود را بازگو کرده و با رویکردهای طرف برابر نیز آشنا شویم . می توان گفت که در نتیجه این گفت و گوها ما به دستور کاری جهت روابط کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا در آینده دست یافتیم.

    *در حوزه پرسشها منطقه ای اختلاف نظرهای بسیاری داریم

    اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند/ فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست ، عراقچی

    عراقچی در ادامه در پاسخ به سوالی راجع به ارزیابی وی از این گفت و گوها افزود: به نظر من گفت وگوهای خوبی بود. در حوزه مشورت های منطقه ای و سیاسی دو طرف اختلاف نظرهای زیادی با هم دارند. لذا ما نظر های خود را راجع به این پرسشها مطرح کردیم و طرف برابر نیز نقطه نظرهای خود را مطرح کرد. ولی در حوزه همکاری های اقتصادی و فنی ، گفت و گوها پیشرفت های بسیار خوبی داشت و دو طرف در مورد ایده های متفاوت بحث کردند و به نظر من در این حوزه موفق بودیم.

    *تاکید اروپا بر تفکیک برجام از سایر حوزه ها

    عراقچی در تشریح روند گفت‌وگوهای امروز با اتحادیه اروپا گفت: طرف اروپایی اعلام کرد که برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند و آن را از هر عنوان دیگری کاملا جدا می‌د

    رئیس ستاد پیگیری برجام وزارت امور خارجه در ادامه خاطرنشان کرد : یکی از حوزه هایی که در مورد آن بسیار صحبت شد و گفت و گوها موفق هم بود همکاری های دو طرف در حوزه های بانکی، مالی و سرمایه گذاری بود. بخصوص در این حوزه موانعی که بر سر راه وجود دارد ناشی از اقدام های دولت دونالد ترامپ، مدیر جمهور ایالات متحده هست. در مورد این موانع و راه های مقابله با آن به تفصیل صحبت کردیم . بحث برجام یکی از مباحث گفت و گوها بود. طرف اروپایی یک بار دیگر بر حمایت از توافق هسته ای تاکید و پایبندی خود به آن را تکرار کرد. طرف اروپایی در این گفت و گوها تاکید کرد که برجام را قابل مذاکره مجدد نمی داند و آن را از هر عنوان دیگری کاملا جدا می دانند. همچنین بار دیگر این جملات را از طرف اروپایی شنیدیم که همه طرف ها باید به این توافق پایبند باشند. در مجموع گفت وگوها در این حوزه را هم بسیار بافایده می دانم.

    *پایه های روابط مستحکم تر ریخته شد

    اروپا برجام را قابل مذاکره مجدد نمی‌داند/ فعلا خروج آمریکا از توافق به آسانی مقدور نیست ، عراقچی

    عراقچی در ادامه گفت و گو با رادیو اقتصاد در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه گفت و گوهای قبلی هم پیگیری می شود یا خیر، گفت : همکاری های دیپلماتیک، اقتصادی، سیاسی که بین دو کشور وجود دارد وقت بر است و در طول دوره های طولانی اندک اندک شکل می گیرد و گسترش پیدا می کند. این همکاری ها بین کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا سخت تر هم است آیا که این اتحادیه متشکل از 28 عضو است و ما در حقیقت با مجموعه ای که 28 کشور را نمایندگی می کند ، مذاکره می کنیم. طبیعتا شکل گیری همکاری ها در این حوزه از روند آهسته تر و تخصصی تری برخوردار است . با این حال فکر می کنم در فاصله دو دور گفت و گوهای عالی رتبه در حوزه هایی که مربوط به همکاری های علمی و دانشگاهی ، محیط زیست، تجارت و حمل و نقل پیشرفت های بسیار خوبی صورت گرفته هست. ما در این مدت توانسته ایم پایه هایی جهت روابط مستحکم تر دو طرف در همه حوزه ها در آینده ایجاد کنیم و به این مسیر هم ادامه خواهیم داد.

    *اگر امریکا از برجام خارج شود؟

    معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی راجع به گارانتی اجرایی این گفت و گوها گفت: این گفت و گوها در شرایط بعد از برجام و برداشته شدن تحریم های هسته ای شکل گرفت و و روز به روز توسعه می یابد ولی در عین حال یک پرسش وجود دارد که اگر آمریکا برجام را به هم بزند و تحریم ها را بازگرداند، ما چه باید بکنیم؟ پاسخ به این پرسش نیز یکی از مباحث گفت و گوی سیاسی بین ما و طرف برابر بود. در این خصوص تبادل نظرهای بسیار خوبی امروز صورت گرفت . اتحادیه اروپا ایده هایی در این باره دارد و نباید فراموش کرد که اتحادیه اروپا به دنبال حفظ و حمایت از برجام و تامین منافع شرکت ها و بانک های اروپایی در برجام هست، این مسئله نیز یکی از مباحث گفت و گوهای جدی بین کشور عزیزمان ایران و نماینده اتحادیه اروپا بود.

    *سناریوهای متقابل جهت هر حرکت ضد برجامی آمریکا را آماده کرده ایم

    وی در پاسخ به سوالی راجع به نتیجه و برآیند کلی این مشورت ها راجع به فرجام برجام در سایه کارشکنی های دولت آمریکا گفت : شرایط برجام بسیار سیال هست. توپ برجام در زمین کنگره است و لابی های متفاوت جهت تاثیرگذاری بر کنگره فعال هستند که یکی از این لابی ها هم اتحادیه اروپا هست. اتفاق هایی که تاکنون رخ داده نشان می دهد که برجام از استحکامی برخوردار است که برهم زدن آن و بازگرداندن تحریم ها ساده نیست. برجام بخشی از تصمیم و قطعنامه شورای امنیت است و نمی توان به آسانی آن را کنار زد. جامعه بین الملل به شمول اتحادیه اروپا از آن حمایت می کنند و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها پایبندی کشور عزیزمان ایران به توافق هسته ای را قبول کرده هست. مسئله دیگر هم ارتباط برجام با بحث های امنیتی و عدم اشاعه است که همگی این پرسشها به تحکیم برجام منتهی شده است هست. این استحکام باعث شده است که تلاش های ترامپ در 10 ماه گذشته جهت برهم زدن برجام ره به جایی نبرد. البته با توجه به تحولات در کنگره آمریکا اطراف برجام هر احتمالی وجود دارد و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هم جهت هر سناریویی آماده است و سناریوهایی متقابل را هم در اختیار دارد. ما اوضاع را از نزدیک رصد می کنیم ولی شرایط به گونه ای است که می توان گفت فعلا خروج آمریکا از برجام به آسانی مقدور نخواهد بود.

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | عراقچی | همکاری | آمریکا | سید عباس عراقچی | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار